donderdag 3 december 2009

Suzanne

Motivatie
Ik ben gemotiveerd om aan deze opdracht te gaan werken, omdat je veel eigen inbreng hebt. We hebben zelf een film gekozen die ons leuk lijkt voor deze opdracht en we moeten samen lessen verzinnen. Hier kan ik veel van leren, omdat ik nog nooit een les heb gemaakt bij een film.
Ik denk dat het een pittige opdracht wordt, maar dat ik er wel veel van ga leren. Ik kan er veel van leren, omdat ik nog nooit op deze manier naar films heb gekeken. Ik heb nog nooit gelet op beeldaspecten, camerastand en zulk soort dingen. Dit is ook een opdracht die ik meteen in mijn stageklas kan gebruiken.

Leerdoelen
Aan het einde van deze opdracht kijk ik met een technisch oog naar animatiefilms en herken ik beeldaspecten. Met een technisch oog bedoel ik, dat ik dingen als het effect van de camerastand zie en herken.
Aan het einde van deze opdracht kan ik leuke en goede lessen maken bij een animatiefilm, voor leerlingen uit de bovenbouw.

1 opmerking:

  1. Prima motivatie Suzanne! Laat het me weten als je de lessen uiteindelijk echt in de praktijk hebt uitgeprobeerd. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen