donderdag 3 december 2009

Monique

Motivatie
Het lijkt me interessant om een inhoudelijk onderzoek te doen naar een kinderfilm. Normaal gesproken kijk ik gewoon naar een film en verder eigenlijk niet, maar door het onderzoek ga je ook naar de keuzes en dergelijke kijken en kom je veel meer over een film te weten.
Verder vind ik de opdracht wel erg groot en uitgebreid. Ik hoop daarom dat we het op tijd afkrijgen want we hebben nog veel meer grote opdrachten voor deze periode.
Daarnaast vind ik het bijhouden van een weblog vaak lastig en veel tijd kosten. Ik snap nooit zo goed hoe alles precies werkt, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.


Leerdoelen
Ik wil leren hoe je de informatie en de lessen die we gaan maken, combineert met twee vakken binnen kunstzinnige oriƫntatie. Het lijkt me namelijk moeilijk leerstof en informatie te combineren met twee vakken. Ik vraag me af of het juist handig zou zijn om twee vakken te kiezen die dicht bij elkaar liggen? Of juist twee verschillende vakken?

2 opmerkingen:

  1. Heb je door dat je hiermee aansluit op de belevingswereld van je doelgroep en daarmee kennis over beeldtaal kunt overbrengen?
    Voorlopig ga je niet veel leren van bloggen, aangezien Jony alles op zich neemt.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat heb ik inmiddels door!
    Nee ik ga deze keer niet veel werken met de blog maar ik heb dat vorig jaar wel al gedaan voor digitale didactiek en toen ik eenmaal door had hoe alles werkte, was het goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen